Wij krijgen vaak super leuke reacties van mensen na onze optredens. Hieronder vinden jullie een deel hiervan. Mocht je ons ook gezien hebben en iets leuks willen plaatsen vul dan onderstaand formulier in. Dan komt het er gezellig bij te staan. Alvast enorm bedankt!! Het is altijd een feestje om te mogen optreden!


Tijdens Koningsdag zagen wij Pumps & Bootz in het dorp Pijnacker en dachten: wow die band zou echt iets zijn voor ons feestje. Zo gezegd, zo gedaan. Ze wilden komen spelen op ons tuinfeest. We hebben een waanzinnig gave avond gehad, tot diep in de nacht hebben ze fantastisch gespeeld, er werd volop gedanst. We hebben de zon weer zien opkomen die avond. Dikke tip als je een gaaf feestje wilt met een waanzinnig goede band! Inmiddels hebben ze ook al vaker gespeeld bij vrienden van ons en tijdens de nieuwjaarsborrel op het werk.
Voor mijn 50-ers feestje op 7 Februari 2026 leek het mij leuk om een band te hebben ipv een DJ. Op aanraden van mijn schoonzus heb ik de band geboekt zonder te zien of te horen. Wat een fijne communicatie zeg. Alles kan en is mogelijk in overleg . Het was een super geslaagd feest met voor ieder wat wils qua muziek.
Zou ze zo weer boeken.
Met pumps and bootz weet je zeker dat jouw feestje een FEEST wordt ! Geweldig! Zij hebben mijn 60ste verjaardag muzikaal tot een groot feest gemaakt. Dus wat ons betreft een aanrader!
( op mijn feestje hadden ze gelijk nog een boeking in the pocket.. dat krijg je ervan !!)